JAG HATAR SNÖ!!!!!!

Det bara förstör. Tävlingen hänger i luften för tillfället...vet inte om vi kommer kunna ta oss dit...Mimmi och jag kommer få höras av imorgonbitti och avgöra. Våra föräldrar är ju inte jätteglada om vi kör i snöoväder...

Har ivarjefall hämtat bilen hos far. Det fungerade ganska bra att köra i detta vädret som är just nu, dock så körde alla i 50 på 70-väg så ni kan förstå att det är inte jätteroligt nu heller... De har varnat för än värre... 3dm snö, klass 1-varning och snödrev. Jag ska köra på 108n som i detta väder inte brukar vara så jätterolig... Jag kommer att ta det megaförsiktigt... men det finns ju fler än jag ute på vägarna...

Lite andra roligheter känns också hotat.... Chaufför är jag där med:) Att vara chaufför är roligt men snö är det värsta tänkbara Gud har kunnat hitta på!!!!!

Ska även vara lite religiös i helgen, men på "fel ställe":P haha:P Vi ska på ett studiebesök i Pingstkyrkan... Gudstjänst och intervju skall genomföras. Chauffär igen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0