Känns inte så lockande...!

I Göteborg är det snökaos med isgator som följd. Flera boende där uppe är insnöade. På lördag är det dags för vår sista Svenska cupen tävling för året. Vilket just är uppe i Göteborg. Alltså känns det inte så lockande för tillfället att sitta i bil upp dit när de varnar på nyheter etcetera etcetera. Jag har verkligen respekt för snö och framförallt snökaos. Om snön håller i sig ända tills dess så är det egentligen ganska så korkat att utmana ödet.... Men vi får se hur det blir....

Gårdagen i Lund var väldigt givande. Hade gärna velat plugga i Lund men det finns ingen utbildning där som intresserar. Den utbildning jag vill gå finns uppe i Göteborg så det lutar åt att flytta upp dit. I mars nästa år har de en informationsdag vid Göteborgs Universitet så då kommer jag ta mig ledigt från skolan och åka upp dit, Helt klart!:D Det enda som inte känns helt okej med det är att flytta. Jag vill inte flytta så långt iväg, men vad ska man göra???? Finns den utbildning där som jag vill gå så finns det inte mycket mer att göra åt det än att flytta...!:)

Nu blir det studier sedan träning inför lördag!

Kommentarer
Postat av: Li

Göteborg är inte lika långt bort som Leksand och det tar dig bara 3,5 timmar att åka hem. För mig tar det mellan 8 och 12 beroende på om jag tar bilen eller tåget... Lund är en fantastisk studentstad men finns inte din utbildning där så finns den inte. Kram och lycka till på lördag! Du ska se att snökaoset är över till dess =)

2010-11-10 @ 21:52:26
URL: http://li-amadeus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0