KÖRKORT!!!!!!:D:D:D

Idag var det dags för uppkörningen som gav mig mitt efterlängtade körkort!:D Uppskrivningen hade jag i måndags:) Har varit sjukt nervös i en hel vecka. Kunde inte sova under hela helgen på grund av teorin och nu måndag och tisdag har det inte varit bättre med sömnen med tanke på denna dag som idag!:D 20 minuter lång var min uppkörning. Hade målat upp värsta skräcksenariot med hela uppkörningen och inspektör etc men allt blev så perfekt!:D

Det som var extra roligt var att jag hållit det hemligt för alla (förutom för de som har betalat allt, det vill säga mina föräldrar!:D) Det blev ju då extra kul att berätta att jag klarat det.

Nu blir det att sova! Upp imorgon och plugga och sedan jobba lite med projektarbetet med mina gruppmedlemmar. Vi är på jakt efter en stor, blå regnvattentunna!:D Så om någon vet var man kan finna sådana så är vi väldigt tacksamma för den hjälp!:D

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0