Saker som gör att jag blir så glad!:D

När man får kämpa, kämpa och åter kämpa och till slut verkligen når sitt mål! Fick idag reda på två betyg...MVG i både mikrobiologi och svenska A. (svenska A läste jag klart för länge sen men hade inte fått reda på mitt betyg):) Känslan att att få höra dessa tre bokstäver är så otroligt härlig!:D

Dock så fick jag även veta idag att jag tydligen skall ha kemiprov på onsdag i nästa vecka...:P Ehhhh.... jag var sjuk förra måndagen och igår kunde jag inte ta mig ut på grund av snön vilket innebär att jag missat två lektioner... Har två lektioner kvar innan provet men det skall nog lösa sig...:P haha:P Får ta och läsa lite ikväll så att jag kan ställa alla mina miljontals frågor!:D hahaha!:D

Snart blir det mat och sedan blir det vrålplugg!:P

Ha det gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0