Sista dagen på lovet!

Det är lite synd att detta lov snart är över, men för att fokusera på det positiva så är det inte så lång tid till nästa lov. Det är ju faktiskt bara 47 dagar till julafton det vill säga 6,5 veckor ungefär:) Det är helt ofattbart hur fort detta år har gått.

Dock så har jag hunnit med en hel del under detta lov. Har haft släktkalas hos far, haft uppskrivning och uppkörning, skrivit en laborationsrapport, haft myskväll med ett gäng tjejer hos Hanna, varit på en del olika utsällningar och idag väntar talet till Nationella i Svenska B. Förutom detta har jag ju även varit med på ett miniträningsläger. Dock så var jag endast med på två av de tre passen för jag gjorde något med ryggen på det första så jag vilade dagen efter. I fredags och igår körde jag rutin.

Nästa helg väntar tävling i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0