Snö snö snö

Mer än 50 cm snö hade vi över hela uppfarten och lika mycket ute på vägen.. det gick inte att ta sig fram. I eftermiddags kom en plogbil och tog det värsta. Bussarna har varit mycket försenade och jag har hört några som hoppat av bussen igen innan den hann lämna Trelleborg just på grund av köer och väder. Känns ganska bra att jag stannade hemma. I fjol var det fruktansvärt en kväll. Som tur var blev jag hämtad från skolan men det var hemskt att köra. Framförallt vid Skegrie...där är ju fritt blås rakt över vägen. Det var riktig storm, snöade gjorde det och det gick inte att se vägen. Körde i 20 km/h. Har varit ute i flera sådana snökaos och vill gärna inte uppleva det frivilligt igen!

Tandläkaren lyckades jag ta mig in till nu på seneftermiddagen. Det gick bra:P Aldrig så roligt att ha folk som pillar i ens mun men känner att jag har blivit van efter en lång process av tandställning!:) Fann även ett par skor som tur var. Hittade ett par i fredags innan den värsta snön och stormen kom, men valde att inte köpa de just då utan istället vänta till på lördagen...DÅ VAR DE SLUT!!! Jag var så irriterad på mig själv:) Men idag lyckades jag hitta ett par:) De hade fått in lite nytt i butiken!:D KUL!:D Nu kan jag vara varm om fötterna också:)

Får fortsätta med pluggandet!:) Samla på mig lite fakta till religionsarbetet, inte en så väldigt rolig delprocess men det skall göras:)

Ha en mysig kväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0