Vilken mysig julskyltning!:D

Var inne och lyssnade på Martina. Stan var fint upplyst av ljus och snö. Nästan hela Trelleborg hade hittat ut och fler därtill!:D Butikerna hade öppet och det var faktiskt inte jättekallt:)

Som tur var så kom Eléna till mig och så åkte hon med mig in till stan. Slapp köra själv vilket var skönt:P Hämtade upp Hanna också. Hem fick jag dock köra själv men det gick väldigt bra:P

Nu blir det att sätta igång med religionsarbetet som jag egentligen skulle börjat med för cirkus 2 veckor sen:P Men lite annat som legat i vägen. Har till den 16e på mig så det är nog relativt lugnt:P haha:P En jämföelse av kvinnans roll i olika religioner!:)

Ha en fin söndagskväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0