Det är fredag och jag är slut!

Helt färdig är jag. Var och fikade i stan en stund nu i eftermiddag och har precis kommit hem. Har en hel del att göra och vet inte riktigt vad jag ska börja med. Svensktext, mikrolabrapport eller städning...? Blir nog städning eftersom att det faktiskt är allra mest tråkigt. Kan ju dock ha TVn på under tiden...!:P

När mamma kommer hem ikväll blir det Idol och mat. Är som sagt dundertrött. Vill bara gå och lägga mig i sängen och sova ett dygn, men det hinner jag inte!:D

Fick tillbaka mitt mikrobiologiprov idag och jag blev så hiiiiimla glad!:D MVG blev det vilket känns helt udnerbart eftersom att jag la ner väldigt mycket tid på det!:D

Får ta tag i mina projekt nu!:D

Ha det fin fint!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0