Jag är verkligen helt slut i batteriet!:)

Plugg, plugg, plugg! Jag längtar till imorgon då jag skriver mikroprovet. Ska gå igenom det sista nu ikväll, pluggade på hålet i skolan också. Men sen får det räcka, orkar verkligeni inte! Satt onsdagseftermiddag, torsdag, fredag, lördag söndag och idag, så detta får vara bra! Har det inte gått in i hjärnan hitintills så lär det aldrig fastna heller!:D Den teroin kör jag på, brukar fungera ganska så bra!:D

Ska även läsa lite om utbildningar. Måste nämligen vara lite påläst.... Hehehe:P

Tittade på studentlägenheter idag för skojskull på nätet. De är minsann inte så väldigt billiga och vissa kändes helt onödiga. Är det lönt att ha ett rum på 100 kvm med GEMENSAMT kök!!! Det borde väl ändå få plats i de 100 kvm!!??!!:P:P:P

Nä, bäst att sätta igång med studerna igen så att jag får det överstökat!:D Längtar faktiskt till imorgon!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0