Vad mörkt det var imorse!

Okej, det är i och för sig morgon än, men eftersom att jag har varit uppe i snart tre timmar redan så känns det som att det är förmiddag nu.:P När jag gick till bussen kvart i sju så var det riktigt svart, gatubelysningen var tänd och allt!:) Nu sitter jag på skolan och väntar på att lektionen ska börja om 20 minuter. Religionstexten som ska lämnas in idag har jag insett att jag glömt att lägga över på mailen, jag har den endast i pappersform och har inte läst igenom den än. Min tanke var att jag skulle arbeta med texten på lektionen och göra ändringar, men får helt enkelt försöka lämna in den imorgon istället!:) Så kan det vara när helgen gått i 190 knyck med kemiprov och religion!!!:)

Ikväll blir det träning även om det för tillfället känns som om att jag ska trilla av stolen så trött som jag är!:D Får hoppas på att jag vaknar till under dagen. Prov 13:15 idag till 14:25! Ska jag vara helt ärlig så längtar jag dit för jag vill bara få provet överstökat!:D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0