Vecka 46 kommer bli en mindre rolig vecka....

på tisdagen i vecka 46 ska jag ha ett "läxförhör" i mikrobiologi.... det kommer vara likt ett prov, men lärarna vill inte att det ska låta så extremt:P, sista grej jag gör i den kursen då. På onsdagen skriver jag nationellt prov i FEM timmar i Svenska B och på torsdagen ska jag framföra ett tal i Svenska B som skall vara på fem minuter vilket också tillhör nationella provet!
Låter roligt va?:)

Till på torsdagen veckan innan (v45) ska jag lämna in en jättestor laborationsrapport i mikrobiologi, ett projekt vi startade idag. Vi ska nämligen studera bakteriehalten i köttförs!:P

Varje dag får vi reda på något nytt intressant projekt eller annat som ska göras!:D Men som jag sagt tidigare.... det är nedräkning nu! Helt otroligt underbart är det!:D Efter jul tror jag att jag kommer att sväva på moln!:D

Ha det gött!:D

Kommentarer
Postat av: GUE

Du får sova så gott! :)

2010-10-21 @ 23:11:36
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUE

Du får sova så gott! :)

2010-10-21 @ 23:11:37
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0