Är ledig nu i några dagar känns det som!:D

Eftersom att nästan hela min klass är i Köpenhamn med fysiken (vilket jag nu inte läser) och tar mätningar på en massa saker på Tivoli, så ställdes de andra lektionerna in!:D Hade bara idrott A idag på morgonen, en kurs som jag inte läst helt klart.:) Sedan var det bara att åka hem igen:)

Imorgon är det studiedag och på fredag har jag bara en endaste liten lektion i mikrobiologi:) Slutar därmed kvart i tio!:D Man kan alltså säga att jag är ledig i ganska många dagar.

Har dock fått en väldig många myggbett idag på idrotten. Har säkert ett 20-tal på varje ben och armar.

Nä, nu ska sätta mig och sammanfatta flera sidor i religionen. Har prov om ca 2,5 veckor på alla fem världsreligioner. Tjoho!:D

Igår var faktiskt hela min projektarbetsgrupp på svågertorp och checkade flera byggvaruhus. Efter drygt en timme var jag helt slut i huvudet så då fick det bli ett kexchoklad för att få tillbaka hjärncellerna på rätt plats igen!:D Vi fick ivarjefall sett ut allt vad vi kan tänkas behöva till vår produkt!:D

Ha en mysig kväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0