Datorer är värdelösa emellanåt!!!!

Allt fungerar suveränt bra när prylarna fungerar som de ska, men så fort något händer får jag panik. Som igår till exempel.... VIRUS på MIN dator!!! Det har aldrig hänt förut och jag är extremt oteknisk av mig!!! Ringde Max för att försöka få lite hjälp, dock så störde jag honom en hel del eftersom att han och ett gäng spelade något krigsspel eller vad det var, men jag fick ändå lite hjälp vilket jag är väldigt tacksam för!:D

Viruset är nu borta (tror jag:P) det var ganska enkelt att få bort när man väl vågade klicka på knapparna men jag satt i två timmar och försökte intala mig själv att det enda rätta var att klicka på denna knapp som kom till att radera bort viruset och en massa coockies.... grejen var att jag var rädd för att allt skulle raderas på datorn.

Datorn är nu återställd liksom sin användare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0