En helt vanlig dag i skolan...

Förkylningen sitter i vilket innebär att det inte blir någon träning idag.

Under dagen har jag varit ganska så slö måste jag säga. Hade en två-timmars håltimme då en tjej från MUF kom fram och pratade med mig. Hon kämpade verkligen med att försöka få mig till att gå med. Visst är jag för Alliansen men jag har inte satt mig in i partierna eftersom att jag inte ska rösta i år. Hade jag fyllt år några veckor tidigare så att jag kunnat rösta så hade det troligtvis blivit moderaterna, men det är som sagt inget jag är så insatt i.

De tjejer och killar som är med i dessa ungdomsförbund verkar till att brinna rejält för detta. Den här tjejen hade flugit ner från Stockholm för att kampanja och därmed tagit sig ledigt i en HEL MÅNAD för att kunna åka runt på olika ställen. Helt otroligt! Hon går också sista året på gymnasiet!!! Men som sagt, jag har inte tagit första steget in i politiken än, det får vänta!:D

Dax med lite plugg nu tror jag.:P

Kommentarer
Postat av: mimmi

aaah jag har panik inför röstningen! Det är så himla svårt, alla har både fördelar och nackdelar. Jätte svårt :)



Dumma din förkylning! Hoppas den är borta till på lördag :)

2010-09-17 @ 11:00:56
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0