Hittade flera ganska roliga bilder på min älskade vän!:)

Min lilla vovve som är så otroligt söt, en riktig liten fotomodell!:)

                                 
                                       Det hade minsann varit gott med lite godis, gärna leversnittar!


                                  
                                                      Mmmmmmm... melon är gott och läskande.
 
                                   
                           Jag och min "valp" i lillmattes säng. Min "valp" spelar Happy Birthday väldigt fint!

                                   
Suck... mina mattar fattar ingenting!! Jag som precis innan badet gjort mig fin.. nu måste jag ju hitta något nytt och mumsigt att rulla mig i!!!!!! Bara tanken att min päls ska torka också gör mig trött!!!


Sessan är idag sju år och sju månader. Hon var otroligt söt som valp och är det än idag!! En vovve som aldrig åldras. Varken till utseende eller till personlighet! Hon är så go min söta lilla vän!!!:D
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0