Jag är så ÖVERLYCKLIG!!!!!:D:D:D:D

Idag blev det klart... JAG SLIPPER FYSIK B!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D Ska istället läsa naturkunskap B... hehe:P endast för att jag på ett hyfsat enkelt sätt ska få bra betyg eftersom jag redan läst både kemi, fysik och biologi A:P Får ju tänka taktiskt. Ska även läsa en kurs som heter Datakörkort:P Det är totalt sju prov på datorn som man ska göra, klarar man alla de så får man MVG, klarar man sex prov får man VG och fyra för G:P Varje prov får man dessutom göra två gånger och flera övningsprov inför dessa sju prov.:P När man gjort alla sju prov är man klar med kursen:P haha!!!:D:D:D:D

Fysiken blev för mycket för min del och om jag vet redan nu att jag inte behöver den kursen så varför då läsa den...?!:D

Läser nu ett specialutformat program med naturvetenskaplig inriktning!:D JAAA!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0