Lugn vecka framför mig...tror jag!:D

Igår blev det träning i tre timmar ungefär vilket jag har granska rejäla känningar av idag:P Har pluggat en hel del idag, skrivit klart en svenskanalys och även skrivit en laborationsrapport i mikrobiologi:)

Den här veckan är jag ledig på torsdag och egentligen på onsdag med men då har jag en timmes idrott på morgonen men det är ju typ samma sak som att vara ledig:) På fredag slutar jag kvart i tio som jag kommer att göra hädanefter fram till den 17 januari då höstterminen är slut!:D

Nä, nu får jag gå ner och ordna lite mat till lilla mig:)

Godnatt!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mathilda? Har du idrott????

2010-09-20 @ 16:49:20
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0