På skolan!:D

Nu väntar någon timmes fysikstudier! Fysik är verkligen inte roligt! Det måste jag erkänna, absolut inte mitt ämne!

Senare idag väntar en lugn svensklektion, religion och mikrobiologi. Inte så betungande dag faktiskt. Men kan slå vad om att jag ändå kommer vara helt slut när jag kommer hem idag!:)

Imorgon är minsann en kort dag (som alla fredagar):P Fyra timmar sedan är det helg. Slutar därmed kvart över 12!:D Eller rättare sagt, vi har mentorstid den sista halvtimmen så vi lär sluta innan tolv vilket är sköööönt!:D

Om några veckor ska vi faktiskt till tivoli i Köpenhamn med fysiken. Ska räkna ut en massa krafter och annat i karuseller! det kan nog bli trevligt, då kombineras ju nytta med nöje!:D:P

Ni får ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Va! Gillar inte du fysik?! :)



Ha en bra dag. Ses nån gång...

Kram

2010-09-09 @ 09:00:21
Postat av: mimmi

men tjeeena! Det var inte igår (sedan uppvisningen mer exakt) . Vart har du tagit vägen den här veckan? Kommer du och tränar på lördag?



kram

2010-09-09 @ 20:07:50
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0