Troligtvis börjar jag bli sjuk!

Alla är förkylda och sjuka nu. Jag har klarat mig fram tills nu men tror faktiskt att jag lär åka på en förkylning inom det snaraste. Är otroligt trött, liksom så trött som man blir när man börjar känna sig lite sjuk.

Började skolan klockan 10 idag och slutade klockan 11:P Åkte in tidigare för att utnyttja morgonen till plugg.
Håller på med religion nu och läser om judendomen, svarar på frågor så det är inte så jätteansträngande än så länge.

En sak som slog mig tidigare idag är att jag faktiskt inte läser någon mattekurs. Det har jag i och för sig vetat innan men känslan av att faktiskt inte sitta flera timmar och bara räkna uppgift efter uppgift nådde mig idag och den känslan var helt obeskrivlig. Jag har fysik B och kemi B men det är ändå inte samma sak även om det är två kurser som innehåller väldigt mycket matte!:D

Ikväll drar IDOL igång igen!:D Måste nog erkänna att jag faktiskt är en trogen tittare!:P

Om 47 dagar blir jag 18!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Min nedräkning startade igår!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0