Vilken dag!

Jag höll verkligen på att somna på fysiken. Max tog en skitbra bild på mig:P Den visar verkligen så trött jag var!

Dagen har varit ganska läng, trots att jag började halv tio men däremot så slutade jag inte förrän tio över tre och efter det hade vi ett gruppmöte angående projektet. Var hemma vid halv fem:)

Tog en övningskörningsrunda. När jag kommer hem frågade jag mamma om hon redan tagit av skylten, då den inte satt på bilen, men tydligen har den blåst av i farten!:D HAHA!:D Så kan det gå. Mamma satt och höll sig i dörren för hon tyckte det gick ganska fort.:P Är det inte meningen att man ska kunna ta sig mellan punkt A och punkt B snabbt om man har körkort...eller...?:P HAHA, nä, skojar bara. Jag är ganska laglydig faktiskt:D

Nu väntar sängen. Börjar 10:15 imorgon, men åker till skolan tidigare för att plugga lite eftersom jag inte har orkat ikväll!:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0