TÄVLING I ÄLVÄNGEN!:D

I fredagseftermiddag åkte vi upp till Älvängen i Göteborg för att tävla. Det var en helt vanlig Svenska Cupen som tävlingen kallas. Vi bodde på ett Scandic hotell, riktigt god frukost måste jag säga!:D

På lördagen var det dags för tävling. Det blev en del småmissar i rutinen, men trots det fick jag betydligt bättre poäng än vad jag väntat mig!:D Det känns till och med betydligt bättre än om jag kört mitt allra bästa och fått samma poäng, för nu vet jag vad jag ska träna på och vad som ska ändras!:D Höjde mig tre till fyra poäng sedan förra tävlingen!:D Det är ganska mycket inom denna sporten!:D Jag är riktigt glad. Dessutom har jag haft väldigt mycket att göra och tänka på denna senaste tiden, framförallt skolan, så med de förutsättningarna jag hade så är jag riktigt nöjd med resultatet!:D Kom på femte plats av nio. Inte helt fel!:D

Till sommaren blir det troligtvis ny rutin. Har idag letat musik men det är minsann inte lätt:)

Imorgon blir det en "fixardag":P Några småärenden, fika och solning med Hanna, klippning, ledarskapspass och egen träning. Mycket rutin lär det bli eftersom att det är tre veckor till nästa tävling som går av stapeln i Malmö och endast fyra veckor till SM!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0