Gårdagens bröllop, dagens brunch och morgondagens 60-årsfirande!

Igår jobbade jag nio timmar på ett bröllop i Åby. En TV-kändis var gäst på bröllopet, det var snickaren Björn från programmet Äntligen Hemma. Så kan det vara:P Bröllopet löpte på bra, dock så fick jag ingen mat på nio timmar mer än en liten bröllopsbakelse och jag kan säga att det var ingen höjdare när man inte ätit något innan:) Fast bakelsen var god men mådde inte hundra efteråt!:D

Idag har det blivit jobb igen, brunch på Idala och imorgon är det 70 gäster på lunchen som firar en 60-åring:) Hade fått veta att jag bara skulle jobba lunch men idag såg jag att jag skall jobba till 20:00... lite lång lunch kanske:P

Blir jobb både tisdag och onsdag med men sen är jag ledig två dagar:) Inte helt fel det:)

Det låter som att jag jobbar alltid... och ja... det gör jag med:P förutom när jag tränar:P hihi:P men i slutet av varje månad är det gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0