Min lediga dag!:D

Har jobbat sen i onsdags.... I lördags var jag på catering. Först fick jag köra en catering till Böste och därefter bar det av med Idalas bil fylld med mat och mig bakom ratten!:P Spännande värre var det:P Det var ett bröllop i Snårestad som jag serverade på. Vi var tre personer från Idala, en kock och sedan var vi två som serverade. Trevligt, Trevligt. Körde tillbaka till Idala vid 10 och lämnade av all disk. Så det blev en tidig lördag...eller ja... klockan 11 fick jag sluta.:P Nio timmar den dagen och det följdes av tio timmar igår.

Idag blir det att ta sig in till stan och få uträttat en del ärenden samt fika lite:)

Har även kommit från till att jag har 4 dagar ledigt i augusti....:P

Ha det så fin fint!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0