Mitt internet har inte velat fungera...

Äntligen har jag lyckats komma åt mitt internet igen. Dock har jag ingen aning om vad problemet är... har avinstallerat anti-virus och skulle sedan installera det på nytt... när det var gjort kvarstod samma problem som tidigare. Fick då avinstallera programmet igen och internet fungerar!:D Äntligen kan jag komma åt min mail också!:D

Har försökt blogga från mobilen, men det ville inte heller fungera. Tur att man ivarjefall har facebook tillgängligt på mobilen annars hade det varit kört!:D

Jag jobbar för fullt nu för tiden... INGA STUDIER till hösten!:D:D:D Nu i juli har jag jobbat på Idala gård vilket jag gör fortfarande, där har jag även jobb till hösten!:) Har även jobbat lite extra på Signum, klädesbutik. Så man kan säga att jag jobbar alltid!:D Men härligt värre är det att jag har jobb till hösten dessutom!:D På Idala jobbar jag i huvudsak som servitris, men där finns även hotell.

Träningen är också i full gång och närmast väntar en tävling i England!:D


Så sammanfattningsvis så får jag väl säga att allt rullar på med full fart!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0