Fullproppat schema men sjukt kul!:D

Igårkväll begav jag och Emmy oss till Lund för en fest med lite blandat folk, för att skapa nya "kontakter".:D En riktigt rolig kväll blev det med mat, spel och en massa skratt!:D Verkligen skoj!:D Körde från Lund klockan tre, halv fyra var vi i höllviken och så kom jag hem innanför dörren klockan fyra!:D Då var ju självklart denna svensk hungrig så då fick mamma och jag fika lite:) Jo, mamma är snäll som sitter uppe och väntar!:D Fast det är mest för att hon själv är så otroligt nervös!:D haha:)

Kom i säng klockan fem och vid tio vaknade jag, halvsov till elva och då ringde min tränare för att meddela att jag kunde följa med in till malmö på en liten miniuppvisning som genrep inför kommande tävlingar. Stackars Michelle har dragit på sig en förkylning och kunde inte ställa upp. Hon, Mimmi och Jessica ska till Tyskland till helgen och tävla så det är inte alls ett roligt läge för Michelle, riktigt tråkigt!

Nu beger jag mig snart till Lisa för en bak- och myskväll med min nya mobil som hon ska försöka lära mig!:D haha:P teknisk som en betongmur är jag!!!!:D hahaha!:D

Ha det gött gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0