Snabba svängar!

Fick ett väldigt roligt samtal igår under tiden jag pluggade. Emmy undrade om jag ville hänga med på bio som igårkväll och självklart tackar man inte nej till det!:D Det blev att slänga i sig mat och köra ner till Emmy i Höllviken och ta bussen till malmö därifrån!:D Love and other drugs var filmen som vi såg. Det var väldigt bra!:)
Så det blev en mycket lyckad kväll!:D

Idag är det skola som vanligt, likaså imorgon skall dock vänta på skolan i tre timmar för att gå igenom en stencil som handlar om Styrketräning med min idrottslärare. Jag läser idrott och hälsa A på lite olika tider på grund av att schemat inte går ihop eftersom att jag tar igen denna kursen.:)

Det som även är MYCKET positivt är att jag är ledig på måndag, då vi fick en uppgift i biologi att göra på valfri plats!:D GÖTT!:D

Nu har äntligen resten av min klass slutat sin fysik så nu blir det MAAAAAT!:D

Ha det fin fint!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0