Var är solen någonstans?

Det sägs att solen alltid lyser.....hmmm....varför vill den inte synas?!? Och jo...jag vet att molnen är framför men ändå!!!! Hela dagen har jag varit riktigt slö. Har liksom aldrig vaknat. Bättre blev det inte av att lyssna på flera redovisningar på naturkunskapen...

Efter lite fika och ett hejdundrande träningspass så har jag faktiskt piggnat till igen!:D Nu väntar snart middag och därefter sängen. Skall lägga mig tidigt..redan klockan nio eftersom att klockan ringer så himla tidigt som kvart över fem. Vilket den gör tre dagar i veckan. Det positiva är dock att jag slutar vid 12 imorgon och det är ju inte fel!:D haha!:D

Ha det så gött gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0