Det börjar bli bättre och bättre...

Igår fick jag faktiskt gjort en uppgift i Specialidrott och idag har jag börjat finna lite fakta till den andra. Anledningen till att jag har flera stycken som ligger är för att jag fick förlängt tiden på den ena (skulle egentligen varit inlämnad den 27e oktober, men hade så mycket annat som var mer panik).

På måndag drar verkligheten igång igen...det känns faktiskt helt okej... nu startar den STORA nedräkningen!:D GÖTT!:D

Ikväll väntar med vilande framför tvn. Gick och la mig klockan två inatt igen!:D haha:P
För övrigt börjar jag må betydligt bättre, har dock rethosta fortfarande och är snuvig. Även en röst som låter väldigt märklig!:D

Nä, nu får jag ta tag i mitt liv igen... vad jag nu skall göra... DET har jag ingen aning om!:D

Ha det gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0