Det sved lite i plånboken...:P

Fick köpt skidstället som jag gått och tittat på i flera månader:) Dock så gjorde det lite ont att betala:P hehe:P Blev även varma strumpor, vantar (vantar är så sjukt dyrt så det är obeskrivligt), och ett litet tunnt pannband:) anväder inte mössa etc, men något litet får jag kanske ha om öronen:)

Skidstället och allt annat som blev köpt kommer jag ha stor användning av. Får väl även försöka få till en skidresa till vintern...:P hehe:P

Idag blir det studier, studier och lite mera studier:) Inte alltid så kul men jag ska inte klaga. Ska plugga in sådant som jag redan haft prov på X-antal gånger:P Läser Naturkunskap B bara för att, och det är en kurs som innehåller biologi A, kemi A och fysik A fast på betydligt lägre nivå:P Dessa tre kurser har jag redan läst och dessutom flera andra mer djupgående kurser:P

Ha en skön dag... ser att solen tittar fram lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0