Nedräkningen har startat...

Idag drog skolan igång och därav nedräkningen. Det är idag som vecka 2 har dragit igång, vilket innebär att det endast är 21 veckor kvar ungefär. Dessutom är det ju ca 3 veckors lov totalt sett...minst!:D GAAAH!!!!!! Det innebär ju att det inte är mer än 18 veckor:P Det borde innebära att det endast är 90 skoldagar kvar ungefär:P hihi:P

Ingen tuff början idag heller... vår hösttermin fortsätter till den 20e, men på religionen idag fick jag endast tillbaka mitt arbete som fick ett resultat som jag blev mycket nöjd med!:D och sedan väntade endast en timmes kemi!:D GÖTT!:)

Ikväll blir det träning och imorgon börjar jag kl 10:00!:D Grymt!:D

Ha det gött!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0