Vilken fantastisk helg det har varit!:D

Konståknings EM hela helgen vilket är udnerbart!:D

Igår (lördag) var jag på Hälsa och skönhetsmässan inne i Malmö för att se Lars Wallins klänningar... de var väldigt fina!:D Gynnade även ett UF-företag som säljer vattenflaskor som är smala på mitten och formade som hantlar så att man kan hålla i de medan man springer och samtidigt ger det en effektivare träning. De såldes i par (alltså två flaskor:P) för 100 kronor varav 20% går till Cancerfonden! På kvällen blev det en tjejmiddag hemma hos Lisa vilket var mycket mysigt!:D

Idag har jag varit inne i Malmö och ätit på en Grekisk restaurang för att fira farmor som fyllder år idag. Därefter åkte vi hem till henne för att fika. Dit kom far som inatt kom hem från Thailand!:D

Fick sedan flera fina klädesplagg av honom!:D

En helt otrolig helg har det varit och nästa helg väntar på ännu fler roligheter!:D Det som även har varit underbart denna helg är att jag INTE HAR PLUGGAT!!! JA....ni läser rätt.... JAG HAR INTE PLUGGAT DENNA HELGEN VILKET ÄR KRYSS I TAKET!:D Men jag ska säga det... DET HAR VARIT UNDERBART!!! Jag är ämnad för att vara ledig:P hahaha!:D

Imorgon börjar jag halv ett och slutar tio i två...:P lönt? NÄ!:D hahaha!:D Har två timmars restid totalt sett... fast då är inte väntetiderna inräknade!:D

Men ha det så fin fint!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0