FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN...FY FAN VAD JAG ÄR BRA!:D

I torsdags var det min tur. En dag som jag såååå länge längtat efter. JAG TOG STUDENTEN!:D Att få springa ut på trappan var helt magiskt och när jag sedan sprang ner för trappan kom tusen känslor på en gång. Skratt och glädjetårar omvartannat!:D Ett lyckorus som inte går att beskriva, var liksom i en egen bubbla.

Tidigare under dagen blev det champagnefrukost, studentlunch, sångövning, fotografering och sedan väntan för att ta det stora steget ut på trappan!:D HEEEELT MAGISKT!

Festen var helt underbar och den otroligt fina bilen som jag fick åka. Många var där för att fira min största dag i mitt liv, vilket var helt fantastiskt! Denna dag ger så stora förändringar.... Nu är jag liksom vuxen...ska stå på mina egna ben och mitt namn har blivit mitt "varumärke" för att jag skall kunna gå vidare. Tidigare har jag tillhört en klass men nu gör jag inte det längre. Skall nu ta tag i försörjning av mig själv under ett års tid för att sedan börja plugga igen (lär i och för sig behöva försörja mig själv då med:P). Vad jag ska plugga vet jag inte än och inte heller var men något kommer det att bli. Lär inte flytta förrän jag blir tvungen att plugga igen... är inte den som flyttar i första taget.:)

Men MIN DAG var HELT UNDERBAR!!!!!! Går inte att beskriva med ord, men alla ni som var där kunde säkert se hur lycklig jag var!:D

När jag vaknade dagen efter så var jag helt tom, otroligt märklig känsla... allt hade gått så fort. Vill bara göra om allt igen för det var så fantastiskt.

Min dag var PERFEKT! TACK alla som firade denna dag med mig!

   
                           
                                



                                 
                                                               Mina stolta föräldrar!:D

                                
                                                   Här anländer jag i den otroligt fina bilen!:D

Ännu fler bilder kommer att komma senare när jag får alla bilder från fotografen!:D
Dessa bilder är lånade från facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0