Vilken helg!:D

I fredags tog trelleborgarna studenten! Fest hos Eléna och Hanna och därefter bar det av till Kräm. Efter Kräm blev det efterfest hos Dennis och hemma var jag vid 5 i lördagsmorse!:D En mycket rolig eftermiddag och kväll och ett STORT GRATTIS till studenterna!:D

Sov till klockan 14 igår... frukost blev det och sen fick jag snabba mig att fixa till mig för att ta mig till Malmö vid halv fem. Då blev det pizzeria och filmkväll med ett härligt gäng!:D Lite tidigare var jag minsann hemma inatt, men därefter blev det ostbricka!:D Det är gott att äta mitt i natten!:D

Idag har jag mest sovit, gått runda med mamma och sessan, fikat hos mormor och morfar och nu sorterar jag i ca 30 kollegieblock som ligger här:P ALLT (nästan) SKA SLÄNGAS!!!! SKOLAN SKA UT!!!:D:D:D:D

Imorgon blir det jobb i fars företag (vilket det även blev nu denna vecka som gått), och kanske även på tisdag. Får se hur långt vi hinner imorgon!:)

Får ta att återgå till min sortering:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0