Har nog faktiskt hunnit med en del idag ändå...

Steg upp redan halv åtta för att vara beredd att ringa vårdcentralen klockan åtta. Fick tid hos läkaren kvart i elva. Innan dess hann jag fixa mig samt göra ändringar i min labrapport. Hos läkaren tog det endast fem min sedan blev jag ivägskickad till röntgen...något som är så in i bomben segt. Att ta två bilder tar inte mer än 2 min men väntetiden.... väntade först 40 min för att komma in för att ta bilderna, därefter vänta 40 min till för att få reda på att jag ska ta mig tillbaka till vårdcentralen för att få reda på resultatet. Som tur är var där inget större fel på mig!:P Min näsa har nämligen råkat ut för en lite mindre olycka:P Så den är alltså "stukad" nu.... hur man nu lyckas stuka en näsa... men det kan jag!:D

Därefter blev det att fixa present till mamma. Sen jag kom hem har det blivit plugg vilket jag fortfarande håller på med, har suttit i tre timmar nu.

Nä, ingen skola blev det idag. Vi behövde inte komma dit om vi inte ville typ:P

Ikväll blir en lugn kväll!:D

Ha det fin fint!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0