Nu sätter allt igång!

Från och med denna vecka så lär jag ha väldigt mycket att göra minst en månad framåt. Ska på denna tiden upp till Luleå och även till Göteborg för tävling. Förutom detta kommer det bli minst fem prov och några labrapporter:)

Börjar halv ett idag, så det får bli lite plugg nu innan jag ger mig iväg. Det får helt enkelt bli bil till skolan idag.
Har jag tur så kan jag vara ledig imorgon eftersom jag inte har något att göra på den enda lektionen som jag annars skall ha imorgon.:)

Träning blir det ikväll. Förra veckan blev det intensiv träning fram till torsdag, så det fick bli några dagars vila och återhämtning denna helg. Denna vecka för också med sig mycket träning, än mer än förra veckan!:) Härligt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0