En ledig dag!

Det är inte helt fel att få vara ledig en extra dag! Jag behövde inte ta mig till lektionen imorse för vi håller på med en lab som innafattar väääääääldigt mycket väntetid och det var bara en färglösning som skulle hällas på en gel som ligger i en liten låda. Dessutom jobbar vi i grupp och de andra skulle ändå till skolan för andra lektioner så de fick fixa det.:P Skönt!

Istället har jag då pluggat, pluggat och pluggat. Även haft en dator som har spelat ett spratt med mig men allt blev bra tillslut igen! Imorgon lär det också bli plugg och på söndag är det tävling på Bellevuestadion i Malmö.

Nu börjar det bli intensivt igen... Minst ett prov och labrapporter i veckan och dessutom så är jag iväg hela nästa helg för att tävla SM och det är dessutom min studentbal på fredag!:D KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

Men för att se det positivt så händer väldigt mycket skoj dessa veckor och det är inte mer än 3,5 veckor till mitt sista prov tror jag:P hihihihihi:P GÖTT GÖTT GÖTT!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0