JAHA....

Första sommarträningspasset.... Allt började bra... i mitten av passet gör jag ett hopp som vi inte har tränat på på länge. Vad händer? Jo, den fot som först kom upp i luften var den fot som jag först skulle landa med i golvet... men i landningen trampar jag fel så hela foten lät som att den krossades.... dock så kändes det mest som att den låst sig och jag kämpade med desperata försök att knaka till den så att foten skulle "låsas upp". Svårt att förklara men jag tror många har känt att något låst sig någon gång och man vill knaka rätt det. Tyvärr fungerade inte låset denna gången och det gick inte att låsa upp foten...eller insida häl som det egentligen är. Istället gör det ont i ett visst läge och jag vågar inte använda foten för mycket. Kan gå på den men kommer jag över i fel läge....ja, då känns det rejält och jag brukar inte klaga i första taget....

Men men.... det går väl över.... men jag frågar mig hela tiden... varför just nu???!!!???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0