STUDENTBAL!

I fredags togs ytterligare ett stort kliv närmre den stora dagen! Det var dags för bal! Klockan 11 var jag hos frisören vilket tog två timmar, halv 3 var jag i vellinge för att få make-up, klockan fyra kom vi till Höllviken där en fotograf väntade på mig och tio i fem blev det limo till Luftkastellet i Malmö.:) Den väldigt intensiv dag men väldigt rolig!:D Det allra bästa med dagen var alla förberedelser och fotograf!:D Riktigt skoj var det!:)

Efter fyra timmars sömn begav jag  och mamma oss till Halmstad och hela gymnastik SM. Runt tolv skulle jag tävla. Visst kunde jag kört bättre, var trött och sliten i kroppen men trots det gick det ändå ganska så bra. Klart att jag retar mig.... 0,25 poäng till och jag hade klättrat två placeringar... men men!:D Så kan det va:P

Igår blev det winner's final hela dagen. Har därmed sett alla gymnastikdicipliner. Roligt roligt!:)



                 

                   Här kommer en bild från balen. Kommer säkert fler senare och även bilder från tävlingen!:D

Kommentarer
Postat av: Li

Imponerande att fixa SM så pass bra när du varit på bal kvällen innan =) Riktigt snygg klänning måste jag säga och vi ses på din student! Kram Li

2011-05-16 @ 12:24:09
URL: http://li-amadeus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0